diumenge, 25 d’abril del 2010

Àrea metropolitana

Terrible!!

Després d'intentar convertir el bonic poble de Roses en una ciutat sense tramvia ni metro, ara continuen amb la seva voracitat urbanita assolint el següent objectiu, l'àrea metropolitana de Roses.

Àrea metropolitana de Roses

Aquesta foto està pressa a l'entrada de Vilajuïga [web][mapa]. Com podeu veure l'afany de construir ciutat (com si les ciutats és poguessin crear *1 ) sobrepassen els límits geogràfics del nostre poble i arriben fins a Vilajuïga. Increïble!!.

Sempre havia pensat que si mai ens havíem d'expandir ho faríem cap a Cadaqués o desembarcant a l'Escala, per conquerir més metres de platja.

Estarem intentant suplir el paper de capitalitat a la comarca? Feina que mai ha sabut realitzar Figueres de forma responsable. tot sigui dit...

Fora bromes...
  •  Tant costa tallar les 4 brides que subjecten la pancarta? 
  • Ningú més ha detectat aquestes lones penjades de les tanques d'obra a l'entrada de Vilajuïga? 
Em repeteixo: Increïble!!

Pensar que sense canviar de domicili em pugui convertir en un habitant de la metròpoli, em fa venir un calfred carcanada amunt que no puc pas interpretar com a res de bo.













*1: A Brasil també van voler construir una ciutat, fa 50 anys, on no hi era i la veritat és que va quedar molt maca... I amb un desordre social que encara avui no saben com solucionar. Es diu Brasília.[wiki]

1 comentari:

  1. Jo també les vaig veure la setmana passada i vaig estar a punt de fotografiar-les i fer un comentari sobre l'àrea metropolitana.

    Ara bé, amic Fèlix, desembarcant a l'Escala??!! Això ni en broma!!!! Aniria amb tu en no pocs vaixells però en aquesta hipòtesi em trobaràs a l'altre riba, enrolat en la flota escalenca dibuixant un estol d'ocells en formació de combat!

    Per cert: http://marcteixidor.tumblr.com/post/456550574/rosincs-fotografiant-lescala

    Salut!

    Marc

    ResponElimina